22 januari 2014

Färgskalor



Hallå i stugorna!
Här har det varit full fart dagarna tre! Sitter och pustar ut i soffan och funderar på om jag ska slå till på stort och måla tv-rums väggarna i någon trevlig färg. Misstänker dock att så blir inte fallet men man kan alltid låta fantasin skena iväg. Jag har vit väggfärg i massor men blir sugen på en liten färgklick när jag såg denna fina färgpalett. Tror dock att färg och mönster jag har i både kök och hall får räcka... 




Inte bara Ryan Air som är i blåsväder. Snuska piloter finns det gott om tydligen på BA.com har hittat flertalet såna här artiklar och det känns ju rätt kul att man ska åka med med det flygbolaget i vår. Pilska piloter kan bli spännande att få träffa... haha

Nu ska jag slappa i soffan en stund, sen till Ica och hämta ut plafonder..

VI SES! 

KRAM

3 kommentarer:

  1. Ah, vilka härliga färgskalor, alla lika vackra. Du får måla randigt...;))
    Usch, snuskgubbar är jag så förb....t trött på, dom finns överallt...
    men det finns så klart många rara och goa gubbar också:)

    Lycka till! !...med färgerna, dom är absolut svåra att motstå.
    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Så härlig färgskala....jag gillar dom lite "smutsiga" färgerna nu ;)))......spännande med pilska piloter, hahaha.....
    Ha det gott min vän!!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hej! ja du flygbranschen är inte att lita på alltid :=) önskar man hade mer möjlighet att tetsa lite andra färger,såg så läckra färgsprakande gardiner,men det passar liksom inte här,men skulle vara kul att ha lite olika stilar,fast ändå en röd tråd förstås..kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...