26 januari 2014

Erikshjälpen



Köpte mig en piedestal igår. En hög brun en. Tänkte ha till mina pelargoner nu i vår. Intressant när man tar foton. Då ser man sånt som man inte ser annars. Man blir liksom hemmablind. Som sladden t ex. Hur snyggt är det med skarvsladdar som ligger på golvet så där? Och timern på väggen? Måste ju kunna döljas lite bättre tycker jag. hihi


Fyndade en lampskräm för endast 25 kr med engelsk jaktbild på. Småcharmig. 

Nu ska jag plocka i samkväm - målning står på agendan. Tjing!

1 kommentar:

  1. Jag är också lite svag för piedestaler ...men man kan ju inte köpa på sej en massa ,hihi....om du inte vill ha den brun kan du ju måla i vilken härlig färg som helst...vad sejs om turkos eller rosa, haha....dom färgerna är ju poppis nu ;)))
    Ha en fin kväll....hej då min vän!!!
    Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...