6 januari 2014

Antik och Auktions tidningar


Min nya mugg från Iittala och gamla tidningar från år 2000

Måndag och röd dag. Så skönt. Har lite smått panik i kroppen trots allt. Vet inte hur jag ska ta mig upp tidigt i morgon bitti då jag snoozade en hel timme idag. Kunde inte öppna ögonen förrän tio. 

Igår var jag hem till mina finaste vänner. Vi bokade flygstolar till London. Det ska bli så kul att få åka dit i vackra maj månad med de bästa. Vi ska utforska nya områden och det ska bli spännande. På fredag ska vi träffas och bubbla om London, såå kul! 

Nä ni mina damer och herrar. Nu ska jag dricka ur sista slurken i muggen och ta mig i kragen och göra mig i ordning för utgång.

Önskar Er en fin röd måndag! 

KRAM ~ INA

2 kommentarer:

  1. Ja det ska bli skoj att se om man kommer upp i morgon när det är vanlig dag .Tack för din kommentar hos mej .Ha en skön röd måndag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Fin mugg och roligt att kika i de tidningarna
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...