21 december 2013

Svampar i granen


Vet ej om svampar är så värst juligt men de är söta!

Hej o hallå!

Här går det inte många knop. Första jullovsdagen och jag är rastlös. Regnet bara strilar och då blir man inte så värst sugen att gå ut. Jag får gå här hemma i lyan och småpyssla lite eller lägga mig ner i sängen och börja läsa på en bok som jag har haft så svårt att börja läsa då den tidigare boken var dålig. (Kepplers) Men först ska jag äta. Här blir det finsk korv och potatis. Mums.

Önskar Er en fin lördag!
KRAM ~ INA

4 kommentarer:

  1. Söt liten svamp ;)).........vi ska äta julmat ikväll....men bara liiite, hihi.....måste smaka på sillen och en liiiten snaps till, hihi.....ha en fin kväll min vän!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Tycker dina svampar var jättesöta!
    Har för mig att min mormor och morfar hade små svampar i granen....................

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Hej Ina! ja då var vi strax framme vid självaste Julafon! tro det eller ej!!! här kom snöblandat innan,genast såg det mycke finare ut :) Önskar dig o din fam en riktig God jul ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Jättesöta svampar
    God jul
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...