26 december 2013

Julen ☆



Kolla vilken fin julkula med blåmes på!
perfecthome.se


och kudden är jättefin!
Tomten (syrran) vet vad jag tycker om. 


Kaffeburken från Miljögården är såå vacker!
Passar perfekt till soppterrinen och porslinsurnorna.
Tack dotra min! 


Med ledighet kommer sena kvällar.
Mycket slapp i soffan och många bra filmer visas...


Kurbits.
Kolla in raggsockorna!
Fick av mormor. En släkting som har stickat. Så fina!

Nu har jag ätit och slappat i dagarna tre. I morgon ska jag ta och röra på mig lite.

Hoppas att Ni har det bra! 

KRAM ~ INA

1 kommentar:

  1. Så mycket fint du fått....helt i min smak ;))).......har också rört på mej alldeles för lite hur lääänge som helst....gud jag får nästan ångest.......men vädret har inte varit bra....får väl skylla på det :))
    God fortsättning....
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...