7 december 2013

Gammalsvenska tapeter



Lördag!
Så skönt!

Igår när jag kom hem från jobbet så blev jag glatt överraskad då dotran hade tapetserat i hallen. Trodde jag hade gått hem till grannen först då jag inte kände igen mig när jag klev in.

Bild: Nageldivan

Igår kväll så var jag en sväng till Nageldivan. Mina vackra julgransgröna naglar som jag fick fixade för två veckor sedan blev missfärgade så nu är de typ hallonröda efter besöket igår. Jättenöjd.

Idag ska jag upp på vinden för att kika efter lite julpynt sen bara vara. Skönt.


Önskar Er en fin och mysig andra advent!

KRAM ~ INA 

4 kommentarer:

  1. Så fint det blev!! Gulliga och duktiga dottern som hjälper dig!!

    Julröda naglar, läckert!!

    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev ..jättehärlig tapet
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej Ina! så fint det blev i hallen vilken överaskning..o naglarna ser riktigt läckra ut!nästan så man inte vill använda händerna :)) önskar dig en fin Lördagskväll <3 kram kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Så fint du har fått det! Spegelbyrån gillar jag...../M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...