19 december 2013

Edbladringar



Kikar in en snabbis och säger - Hej
Jag har haft intensiva dagar på jobbet och har fått öroninflammation. Men snart är det helg och jullov. Det ska bli så skönt. Jag har inte hunnit läsa bloggar men det ska jag göra så fort ledigheten inträder. Tycker att Instagram är jobbig just nu så jag tar en paus därifrån ett par dar. I alla fall när det gäller julteman som hägrar där. Jag kräks snart över alla bilder, som ser likadana ut allihop. Sorry. Men snart är julen över så då går vi till det vardagliga igen. Längtar. Det måste väl finnas något annat att visa? Ja Ja, det är bara för mig att hålla mig därifrån... Men jag vill visa er något som jag har införskaffat. Edbladringar. Kompletteringsringar kallar jag dem då man kan ha de huller om buller och hur som helst. Känner jag mig lite roséig eller vill mixa med stål så kan man bara flytta runt ringarna som man känner för just för stunden. Kul!

Önskar Er en fin kväll! 

Kram Ina 

3 kommentarer:

  1. Jättefina ringar ! Har inte hört talas om dem förr. Krya-på-dig kram/M

    SvaraRadera
  2. Det samma till dej min vän!!.....läckra ringar och snygga naglar, hihi......
    Vi ses senare på bloggen.....
    Kramisar bia<3

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha! Jag fattar precis känslan med Instagram! Nu kommer en floooood av pyntade julgranar. Ett par dagar till, sedan blir det som du säger mer personliga vardagsbilder.

    juvliga ringar, så snyggt med flera stycken!

    Jag önskar dig en riktigt, riktigt god jul. Det blir ju din första i nya lyan!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...