12 december 2013

Att mysa till det lixom ❤



Har man tråkigt så kan man alltid sätta sig framför symaskinen och sy vimplar. Sen vart man ska hänga upp de någonstans är en annan fråga. Jag hängde upp dem på ballisen och där får de hänga. Grannarna tror säkert att jag är en vimpel o´holic. haha


Nu när snön har försvunnit så blev det mörkt igen. Kolsvart ute. Jag som är så beroende av ljuset och solen har det lite tufft nu när det är så grått och mörkt hela tiden. (som många har misstänker jag) Inte att jag blir deppig men det känns som att jag kan lägga mig i ide och ligga där till mars månad. För denna tid kan jag liksom bara hoppa över... Men för att göra det bästa av sin vardag så tänder jag ljus och försöker mysa till allt man gör, även om det är bara exempelvis vanlig frukoststund eller kvällsmål. Man får göra det bästa av denna tid tycker jag. Är ni lika pigga och alerta nu i december som på sommaren?

Önskar Er en fin och mysig Torsdag!

KRAM ~ INA 

2 kommentarer:

  1. Vilken julstämning du har på din blogg vännen!!!!....gillar det jätte mycket....mysigt på balkongen med blinkande ljus också hihi!!!.........kramar från bia

    SvaraRadera
  2. Så mysigt du har :)

    Håller med dig om denna mörka tid..Man vill liksom vrida fram tiden till härliga våren och sommaren.

    Ha det bäst.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...