8 december 2013

Adventsgran i köket



Kunde inte låta bli att kika in här.
Har varit upp till vinden för att ta ned den lilla granen till köket.
Försöker få lite julstämning i lyan fast det är svårt. Inte svårt i den bemärkelsen av pimpning av hemmet utan få julkänslan som inte vill infinna sig i år. Kan vara så bara för att vi har flyttat. Det blir typ nystart, mitt lull passar liksom inte in i det här hemmet som förra. Konstigt nog. Men julen kommer ändå så det spelar ingen roll hur eller vad jag gör. Fast lite lull vill jag förstås ha framme, som den här plastgranen. Är inte så värst förtjust i plast men bekvämt då jag inte kan slänga ut en barrande gran här i höghuset efter julhelgen.
Hoppas ni har advent- och julkänsla bloggvänner!

Nu ska jag piffa vidare och ta kaffe och pepparkaka.

Önskar er en fin söndag och advent.

KRAM ~ INA




4 kommentarer:

  1. Granen passade fint där i alla fall ..
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. I bland måste saker o ting vara praktiska..förra året hade vi ingen gran,dels för det är sådant stök innan o efter alla barr som varar till påska :)) men har inte bestämt än för i år,vill både och.ha en fin kväll ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  3. jag har också satt upp en liten "fejk" gran i dotterns rum ;)))......vi har inte haft riktig gran på 17 år....och i år blir det ingen....bara en liten topp gran i vardagsrummet med en ljusslinga i....kommer på bloggen så småningom ;))....
    Ikväll blir det bingolotto på Tv.....håll tummarna, hihi......nu för tiden vinner man nästan aldrig,
    men förr gjorde jag det....
    kram bia

    SvaraRadera
  4. Ja du lite lulllull måste man ju ha. Ja vi har också flyttat och då stular det till sig med lulllullet som inte stämmer lika bra. Men vet du....det blir ju jul ändå.

    Kram från Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...