14 november 2013

Trasig kristallkrona



Igår när jag skulle ta bort min kristallkrona som ligger i min säng dagtid så lossnade en prisma och den var sönder. Buhu. Jag har inte fått upp den än i köket så därför får den ligga i soffan nattetid och dagtid i sängen. Nu har jag bäddat den i fåtöljen och där får den vara tills den åker upp... 
Man kan beställa prismor där man har köpt kristallkronan, är den begagnad så kan man hitta på loppisar men störst chans är i antik och kuriosabutiker. 


... det känns som att allt går sönder nu. Ett par skor gick sönder i förrgår. Pendeln är säkert sönder för att jag har dragit upp den för hårt. Kristallkronan och idag gick en maska på mina favoritvantar. Tror att jag låser in mig snart så att inte fler saker går sönder... 

Snart är det fredagseftermiddag. Längtar. Ska inte göra ett skit denna helg mer än att måla runt lister och äta choklad. Så skönt så.

Hoppas att ni har det bra!

KRAM ~ INA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...