4 november 2013

Renoveringen tar för lång tid!!


Den här helgen har inte varit kul. 
Sveriges taskigaste rygg har fått röra på sig hela helgen och det märktes nu idag när jag skulle måla tak. Allt går sååååå sakta. Taket som jag målade idag blev inte bra. För där den ner-rivna väggen satt är världens fulaste skarvar nu på taket och jag slarvspacklade och de syns fortfarande fast jag har målat. 

Köpte mig en amaryllis i lördag... 

Usch vad jag gnäller. Men leva i drygt en månad i total kaos är jättejobbigt. Så jag hoppas att denna vecka blir bättre. Att snickarna kommer och sätter upp pärlsponten - som de skulle ha gjort förra veckan. Sen att jag får till det med taket så jag får tapetsera. Det ska bli en intressant utmaning. :)

Jag blir hemma idag för att ta det lugnt, ryggen behöver vila..

Må så gott!

KRAM ~ INA

1 kommentar:

  1. Det gör du rätt i att ta det lugnt och vila upp ryggen!
    Hoppas du får ordning på snickarna nu i veckan...............

    Kramar Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...