9 november 2013

Pärlspont i köket



Hej bloggvänner!
Nu sitter man här framför datorn en sväng. Idag var jag, dotra och mor till Västerås en sväng. Jäntan ville shoppa kläder och skor så då passade jag på att gå in på Ikea en sväng. Blev besviken på julsortimentet då jag tyckte att det var samma lull som de senaste tre fyra åren. Köpte mig lite ljus och mjölkglas. 

Igår var snickarna här och bankade upp de sektionsfärdiga pärlsponten i mdf. Snabbt och smidigt och fint blev det. Då jag har haft lite otur med rygg och nacke så har jag inte kunnat tapetsera så dotran ska fixa det åt mig nästa vecka. 



Även om inte köket är helt klart så kunde jag inte låta bli att plocka in lite möbler igen. 

Nu blir det ett glas vitt och SÅ mycket bättre. 

KRAM ~ INA

4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se hur det blir när det är klart! Tror du får det jättefint! Krya-på ryggen kram/M

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog att bli fint......mamma har ringt och sagt att pappa är på sjukhuset (akuten)....kanske har han fått en hjärnblödning.....så nu får man bara hoppas att det inte är allvarligt.....vi ska ringa akuten om några timmar....
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Bia! Hur mår din pappa? Tänker på dig och dina ❤️ Styrkekramar i massor! ❤️💕

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...