21 november 2013

Tapetsera i köket ...



God förmiddag!

Igår hade jag en inre kris. Jag kände att jag inte står ut nå´mer. Det är hög tid att få tapeterna på väggen, med eller utan dotra. Så i morgon ska jag till färgaffären och låna tapetserarbordet och tackla väggen med lim och tapet. Hoppas att det kommer gå bra för moi.

Idag har jag en lååång dag på jobbet men det gör inget. För snart nalkas fredag och förhoppningsvis en skön helg.

Önskar er en fin torsdag!

Ps. Nu har det börjat snöa här i byn.


KRAM ~ INA


3 kommentarer:

  1. Det går säkert bra..
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ja, det kommer du säkert klara galant.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Oj vad du ska få fint till advent och jul;)))..............även om det är mycket jobb med att renovera...så är det jättekul när det är klart ;)))
    Ha det gott min vän!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...