25 november 2013

Måla och tapetsera



Söndagens göra gick till målning i hallen... 


... lister och väggar i köket... 


... och äntligen tapetseringen. Nu är det "bara" golv och golvlister kvar.


Men jag tar golven efter jul och nyår. Vill ha lite advent och mys i köket nu och vi har ju hela hallen kvar också att fixa till nu innan jul. Hallen har så många dörrar och vinklar så det är lite trixigt men det fixar dotran galant. Jag kunde inte låta bli att damma av min fejk-tuppstake. Den brukade jag ha framme året runt när vi bodde i huset och förhoppningsvis blir det så här i lyan också. 


KRAM ~ INA

1 kommentar:

  1. Men hallå....nu fattar jag inte riktigt....har du två bloggar ??.....skrev en kommentar på den förra, som man kommer in på om man klickar på din kommentar när du hälsar på hos mej ;??.....jaja, det ordnar sej nog ;))))..........
    Kram och ha det gott!
    Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...