26 november 2013

Köksgolvet från 1968 ...



Hallå friends!

Jag har visst varit och kommenterat på några fina bloggar med mitt gamla konto. Sorry. Det var en kväll jag var in och rensade gamla inlägg i min förra blogg och helt plötsligt fick jag väl för mig att jag skulle kommentera hos bloggvänner och glömde logga ut. hihi

Ikväll ska jag sätta upp gardinstänger och i morgon blir det att stryka gardiner och få upp dem. Ska bli såå skönt att slippa se dessa fula fönster. Hoppas att de byts ut en dag och man får spröjs eller dyligt. Tycker inte om fönster som ser ut som ett stort bilglasfönster. Det ska vara pinne i mitten. Punkt slut. 

Hoppas ni mår bra och att ni inte fryser - som jag gör. Brrrr (-7,2 i morse)

KRAM ~ INA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...