14 oktober 2013

Riva vägg i köket



Hallo!
Idag efter jobbet ringde en snickare som jag har kontaktat tidigare. Han frågade om det är okej att komma i morgon bitti för att riva vägg. Javisst, sa jag. Så nu har jag sprungit runt i kök och matrum för att tömma så mycket som möjligt. 


Visst är golvet charmerande!
Den ska bytas ut efter jul. Nu vill jag bara få ner väggen och fixa väggar och köksskåpen. Ska bli såå skönt att få detta gjort. Har längtat i flera månader.


Tänk vad jag kommer möblerna runt och runt och ... sen när väggen är väck. :)

Jag återkommer så fort väggen är borta.

KRAM ~ INA

3 kommentarer:

  1. Det blir spännande och säkert jättefint!!

    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Vad skoj.
    Ett riktigt stort projekt.
    Kommer nog bli väldigt bra och kul när du kan börja möblera.
    Ser fram emot att se det färdiga resultatet.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Så spännande .Ser fram mot nya bilder.Lycka till.
    Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...