24 oktober 2013

Mönstrade tapeter från Finland

Vacker finsk tapet. Ska kika in i december när jag är i Helsinki...

Tapeter. Det finns en uppsjö med tapeter i alla dess former och färger. Jag håller på att velar hela tiden. Men jag kommer tillbaka till ursprungstänket varje gång så det blir väl som jag hade tänkt från början. Jag är väldigt svag för jugend tiden men finner hela tiden andra tapeter som skulle kunna passa hos oss också. Man ska inte fastna för en stil tycker jag utan bara se till att man hittar nåt som passar med de möbler och ting man har hemma. 

Det händer inte mycket hos oss nu. Bygget står still och det är så jobbigt. Luckorna är på målning så jag ska köpa färg i helgen så att jag kan måla runt luckorna. Den färg som är inne i skåpen tänker jag behålla. Gammal oljefärg som sitter som berg, plus bra torkyta.

Men än är det bara torsdag men snart så.. 

FRIDAY!!
Ha det gott!

KRAM ~ INA

2 kommentarer:

  1. Jättevacker tapet!!
    Jag håller också på och velar med tapetval, i vår pyttelilla hall. Vägg-och listfärg är klara men vilken tapet??

    Ha det gott!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  2. jag säger bara...följ ditt hjärta, ta tapeten som känns bra ;)))....det finns så många....jag slog till fort den här ggn när jag tapetserade om....och jag trivs med den ;)))
    Ha en fin fredag min vän!!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...