9 oktober 2013

Liten terrin och tuppstake



Hej bloggisar!
Måste bara få visa min lilla söta pippi-terrin från Oscar o Clothilde. 
Supersöt tycker jag. Gillar saker med öron och pippin på. 
Tänkte inviga den idag men vet ej riktigt vad jag ska ha för något i den. Godis kanske?


Fatet under är lika söt som terrinen. Olika fåglar på och på andra sidan terrinen är det ännu en fågel men vet ej vilka arter det är. Det är nog bara fantasifåglar. 


Jag har tänt ljus idag. Har tänt för min mormor som har åkt in på akuten nu precis för hjärtat. Hoppas allt går bra. Har även tänt ett ljus för mormors bror som har tagit hissen upp till min far i himmelen. Tankarna är lite sorgsna idag men man kan inte alltid vara glad.


Kram ~ Ina

3 kommentarer:

  1. Underbar är din lilla terrin! Är den stor nog att använda till en god värmande soppa kanske?

    SvaraRadera
  2. Hej Ina! så söt liten terrin..tror nog även den är från oscar o clothilde ?!jag kikar in där rätt ofta,men ännu inte handlat något..visst är livet inte alltid en dans på rosor..hoppas det går bra för din mormor <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Nej man kan inte alltid vara glad....sorg kommer ju ibland....det kan man inte göra mycket åt tyvärr.....så fin terrin och jag skulle nog ha fyllt den med godis, hihi.....ha det gott min vän:)
    Kram<3
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...