29 oktober 2013

Länka Instagram



God morgon!

Då är det dags för lite jobb sen hem och riva tapeter. Inte de roligaste att riva då det är struktur. 

För att länka till instagram på min blogg så gick jag in på instagram.com och loggade in mig. Uppe vid högra hörnet så kan jag trycka på min profil och då kommer det fram olika alternativ. Välj Profillänkar så får ni välja ut vad ni vill ha för slags länk till bloggen. Det står på länksidan hur ni går tillväga. 

Grått och mulet ute idag. Men det gör inte så värst mycket. Jag har nog att göra hemma och på fredag kommer snickarna och fixar pärlsponten och sen får jag hem köksluckorna... Det är verkligen full fart varje dag.

Önskar er en fin tisdag!

KRAM ~ IN

2 kommentarer:

  1. HEJ
    Önskar dig en riktigt fin TISDAG
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. TACK snälla för tipset om Instagram. Nu har jag fixat det....lär mig något varje dag. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...