12 oktober 2013

Home made Hals- och Armband



Idag har jag hämtat ut tapeter. Kommer bli skitsnyggt i hallen den dagen då de kommer upp. Det har varit fint väder idag så jag passade på att hälsa på min väninna en stund. Vi pratade om ditten och datten och allt där emellan. Tiden går så fort när man har så mycket att prata om. Jag fick ett halsband och armband av henne som hon har gjort i "julig" touch. På bilden har jag halsbandet virat runt handleden. Jättefint.

Nu är det dyk i soffan och kolla på film.

KRAM ~ INA







3 kommentarer:

  1. Oh så fint det passar till ditt nagellack! Elegant! /M

    SvaraRadera
  2. Härlig färg på lacket :=) o halsbandet gillade jag också.Härligt med goda vänner ♥♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Snyggt.....snäll väninna;).....hoppas allt är bra med dej;)
    Kramisar Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...