29 oktober 2013

Golden Lily or Fruit wallpaper William Morris


Galet läcker tapet från 1899 - William Morris
Vart jag finner alla fina tapeter? Jo, jag googlar. I am the google master. hihi

Den skulle jag vilja ha i hallen men de jag föll först för var "citron-tapeter".
Så nu har jag svårt att välja... 


Gillar denna med mörkare bakgrund men blir lite feg då jag är rädd att den är för dov.. 


men sen när jag kikar på den här så känns den inte lika rolig..
Men som tur är har jag ett par månader på mig att fundera - och spara pengar då rullarna kostar ca 900 kr stycket och jag behöver minst tre rullar ... 


6 kommentarer:

  1. De är jättefina alla tre!
    Tyvärr är jag alldeles för mesig för att välja så färgstarkt, önskar ibland att jag vågade vara lite djärvare när det gäller färg.

    Kramen till dig,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Fina tapeter....den näst sista var nog snyggast tycker jag ;)))).....det är svårt med tapeter....helst om man ångrar sej efteråt , hihi....man sätter ju inte igång precis och tapetserar om.....
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Helt underbara! Den i mitten är min favorit, förstår att det är svårt att välja :)

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Golden lilly har vi i köket. Kom över på kaffe om du vill se den live ;) /Terre

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste jag få bara göra! :)

      Radera
    2. Du får be Ela att skjutsa ner dig någon dag :) bara att pipa på mobilen och kolla så jag är hemma ...

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...