17 oktober 2013

Gammalt sideboard



Hallå i stugorna!

Här i lyan är det stökigt men det gör inget. Det kommer att bli så fint när det är klart. Nästa vecka kommer snickarna att smacka upp pärlsponten och det kommer att göra en stor skillnad direkt. I går kom dotran hem med ett litet bord. Hon berättar att det bordet stod i hennes lekstuga hos far sin. Hon tog med den hem hit och det gjorde hon helt rätt i. Den är jättesöt. Får se vart den hamnar någonstans sen. 

Nu har det börjat snöa. Lite för tidigt tycker jag, hade gärna fått komma till julafton. 

Nu blir det lyxfällan och salta pinnar.

KRAM ~ INA

3 kommentarer:

  1. Det var ett sött litet bord <3 så fint ni kommer få..förstår att du väntar med spänning på resultatet..trevlig helg Ina kraaam Jessica

    SvaraRadera
  2. Men, guuu vad du grejar och donar! Det lilla sidebordet var ju hur gulligt som helst och jag ser allt framför mig! Kommer inte att vara samma lägenhet!!!! Kuul!

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att få renoverat....och sen få fixa till....bland det bästa jag vet, hihi......fint bord!!!
    Önskar dej en trevlig o solig helg min vän!
    Kramisar bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...