12 oktober 2013

Gammaldags tapet - Liljesal


Hej bloggvänner!
Kikar in en snabbis för att säga hej. - Hej!
Sitter här framför datorn i samkvämsrummet och pimplar kaffe. 

Bild: Duro 
Idag ska jag ta mig till färgaffären för att hämta ut tapeter som jag har beställt.
De ska inte upp än i hallen då köket måste iordningställas först. Näste vecka kommer snickare för att kika på väggen och vad jag skulle vilja ha fixat i köket. Det är väl typ allt men jag får hejda mig. hihi Jag skulle vilja ha spontade väggar och tak. Enkelt, fint och dämpar ljud från grannarna. 

Nu ska jag njuta av morgonstunden. 

KRAM ~ INA

3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin terrin du köpt! Trevlig helg/M

    SvaraRadera
  2. Vilken fin terrin
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Snygg terrin....och kul att tapetsera om!!!
    Nu ska jag mysa framför Tvn och se Körslaget....halleluja !!!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...