2 oktober 2013

Förstärkning av naglar


Tänk att det har gått ett helt år sedan jag började med "förstärkning av naglar". Och tänk att shellac har gjort så att mina naglar kan få vara lite långa och fina. Det kanske låter galet men har man alltid haft korta trasiga karl-naglar så är man lycklig över att man kan få känna sig lite kvinnlig på äldre dar. hihi 

På tal om färg. Jag har försökt hitta färgen "stockholmsvit" här på nätet men finner ingen info/bild. Har varit till färgaffären och frågat tre gånger men får inget riktigt svar. Det är så att jag ska få (få och få - här får man nog allt betala) köksluckorna sprutmålade och målarmannen frågade vilken färg jag ville ha. Han sa att stockholmsvita färgen är den vitaste jag kan få på mina köksluckor då de är lite plastiga. Så den 20 oktober åker vi över till grannkommunen för att lämna in de och han kör hem dem efter målningen. Perfekt. Det börjar hända saker sakta men säkert här i lyan.

Nu ska jag mumsa på vindruvor och kolla tv. 

INA

1 kommentar:

  1. Så himla fina naglar. Jag ska också fixa såna framöver, men kommer att få svårt att bestämma färg :)
    Finns ju så många fina.
    Ha det bäst, Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...