2 oktober 2013

Europakarta


Nu när jag har införskaffat trådlöst bredband (Wiihooo finally) och med rätt snabb hastighet så har en ny värld öppnas för mig. Jag kan se på svt play utan att det laggas, kan googla snabbt och det blev liksom roligt att sitta framför datorn igen. Idag har jag googlat på Europakartor.  Det finns inte så många bra kartor på nätet men jag fann ett par. 

Jag tycker det är fascinerande med kartor, vet inte riktigt varför men det kan bero på att jag blir så sugen att utforska olika länder. Tänk att få resa runt och se Europas huvudstäder, arkitekturen, miljön och människorna. Prova mat och vin och se dess sevärdheter... Det är en dröm för mig. 

Men jag är också glad för charter! :) 

INA

instagram:

gamlaposthuset 

2 kommentarer:

  1. Javisst är det roligare när det går snabbt än när man sitter och vänta vid datorn att det ska hända nåt.
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också kartor och när jag var yngre önskade jag att det funnit stora kartblad att tapetsera med. Skulle gärna göra en sådan resa...som konstnärer, överklass osv gjorde förr. De drog bla till Italien.....och kom hem efter något eller flera år...../M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...