19 oktober 2013

INSTAGRAM bilder ☆


Dagens instagram bild 

Hej bloggisar!

Då var det lördag och jag bara njuter.
Började morgonen med att gå över till Coop för att köpa frukost och fina tidningar. 
Satt väldigt länge och bara njöt av stunden... 

instagram idag... 

Vid lunch gick jag och dotran till parken som ligger typ trettio steg från posthuset. Där matade vi ankorna och det är ett skådespel utan dess like. Honorna näbbar och hanarna kväker så högt så att man tror de håller på att dö. Det har blivit is i dammen de brukar plaska i så vi får se hur länge de blir kvar här. 

Jag blev rastlös här för en stund sedan och då tog jag fram lite tyg och klippte till vimplar. Sen tog det stopp. Jag har ingenstans att ha symaskinen. Det är lite smått kaotiskt här då renoveringen står i pausläge. Så jag tar och drar igång kaffebryggaren i stället och chillar vidare denna sköna lördag.

KRAM ~ INA 

6 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se förvandlingen av din lya. Lycka till och hoppas det blir som du tänkt dig!

    SvaraRadera
  2. Ja du det tar på krafterna att renovera sen städa allt damm huuuu. Jag vet.
    Men du tänk så fint och härligt det blir till Jul, har du redan börjat pyssla??
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.
    Chilla du på, inte lätt att få saker gjorda i byggkaos.

    ha en fortsatt fin helg,
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  4. Låter som en avkopplande myspysig dag :) Önskar dig en fortsatt fin helg!

    Många kramizar aka

    SvaraRadera
  5. Vilken härligt avkopplande mysdag du verkar haft.
    Ha en fin vecka.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Vi har en bonde som plogar våran väg så det fungerar bra på vintern som tur är.
    Kram Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...