5 oktober 2013

Country Cottage Picture


Ebba spinner och spinner...

Igår hälsade jag på Ebba. Hon var såå gosig. Var tvungen att ta kort på henne när hon spinner. Men skulle jag inte skriva att hon spann på bilden så skulle man nästan tro att hon var arg. hihi


Kolla in vad jag hittade bland mina gömmor härom dagen. Gamla bilder på farm-djur. De köpte jag nog för ca 14-15 år sedan och de är så pass fina att jag funderar på att bara rama om dem. De ska nog ha större ram och passpartou. 

Idag händer det inte så mycket. Har fortfarande lite feber så jag ska nog bara ta det lugnt.Vet att jag måste ta ner badrumsskåpet för den ska till sopstation, plus lite annat bråte. Skönt att bli av med skräp som bara ligger och väntar på slutdestinationen. 

Önskar er en fin lördag!


Kram Ina

2 kommentarer:

  1. Djurtavlorna kan nog bli fina som du tänkt dig dom.
    ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...