16 september 2013

Tända ljus



Kikar in för att säga hej. - HEJ! 
Här är det grått och regnigt. Riktigt höstväder. Jag gillar hösten men inte regnet. Går runt och tänder lite ljus och funderar på varför inte jag hör något från byggfirman. Så trist att vänta på ett samtal. De skulle ringa, sen komma hit och kolla på väggen och sen ge en offert. What´s the problem? Har väntat flera veckor. Om de inte har hört av sig innan fredag så går jag förbi deras kontor och frågar om de har glömt mig. Sen byter jag byggsnubbar...  

Nu ska jag göra lite bankärenden sen dyka ner i soffan.

KRAMEN ~ INA 


4 kommentarer:

  1. Ett seriöst företag som är intresserat av att lämna offert beter sig inte på detta sätt. Du ska nog fundera på att höra med annat företag. Om företaget verkar krångligt före jobbet hur ska det då bli vid ev tvist efter......ja, så tänker jag/M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du helt rätt i Maj!
      Jag går förbi firman redan idag och hör läget. Kan de ej komma denna vecka så får jag säga tack och bock..

      Radera
  2. Här har vi också haft riktigt höst rusk idag...regn och blåst!!!...då är det riktigt mysigt att tända ljus o mysa;)).........
    kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det finns ljuspunkter i mörker. :)

      Kramis

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...