4 september 2013

Schellack på naglarna



Då sitter man här i soffan och funderar på vad som ska göras efter jobbet. Dammsuga? Handla? Laga mat? Måla väggar? Nä, inte då. Det fixas naglar i stället. Jag blir så full i skratt. Man känner sig själv rätt väl och det är samma visa varje gång. När det är tröksaker som ska göras så gör man nåt annat för att slippa. hihi

I morgon får jag lite el-hjälp och på fredag får jag avlopps-hjälp. I går eftermiddag när jag kom hem efter jobbet så stank det avlopp inne på lilla toan, badrummet och även i köket. Mindre trevligt att andas in så det ska bli skönt att få det åtgärdat innan helgen. 

Nu ska jag kolla på Stalkers på trean. Hej!

3 kommentarer:

  1. Du gör så rätt! Man måste ta hand om sig själv ibland också för att orka med alla måsten. Hoppas att du får hjälp med avloppet före helgen!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hahaha, känner igen mig, men egentid är också viktig.
    Ha en härlig helg,
    Kram Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...