2 september 2013

Puss på er!


Hallo bloggisar!
Nu är jag inne i en ny jobbfas. Jag är så trött på mig själv då jag inte har ork till nåt utöver jobb och "måsten" i hemmet. Jag vill sååå mycket. Skulle behöva en liten släng av adhd eller nåt. Jag vill börja renovera men har inte kraft över. Ska ta mig i kragen och ringa till ett byggföretag för att höra hur mycket de tar för att riva ner väggen i köket. Det är nog inte så bara då det går elkablar där.. Men först ska jag få hem en elektriker för att höra hur jag ska gå tillväga. Måste dra nya ledningar till kökslampan...

Nu är det tv-dax. Det okända på sjuan.

 Må så gott!

5 kommentarer:

  1. Halloj! välkommen hem ♥ fina bilder du visat från er resa på Instagram..hoppas batterierna är laddade för hösten! semestern känns långt borta för mig nu..men hösten har sin tjusning med!ha en fin vecka kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Du verkar ju ha hur mycket ork som helst...nyss hemkommen från en resa tex. Tar lite tid att ställa om sig....Jag har också problem med el och taklampor....bra att jag kom att tänka på det nu för det blir ju snart ganska mörkt inne..../M

    SvaraRadera
  3. Ibland blir det så... ta det lugnt ett tag och smält alla intryck från resan och nya jobbet så ska du se att kraft ork kommer tillbaka. Det frestar ju på att ut och resa också;))

    Var rädd om dig!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  4. Det där låter precis som jag! Råkar kasta in både det ena och det andra i den där tvättmaskinen! Oj då.... Typ. Kul med nytt jobb och det är okej att vara lite matt i pälsen... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Jag skulle också vilja förnya lite här hemma....jag ska iaf sätta upp sprillans nya gardiner i vardagsrummet och putsa fönster och förnya lite med kuddar osv......alltid en början;))
    Jag ser också på det Okända....
    Kram bia<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...