8 september 2013

OscarClothilde



Jag är så glad! Vilken superb service jag har fått varit med om. Från att mejla sent en kväll att en vara var trasig till att få en ny inom 48 timmar är kanonfin service av firman. ❤ Nu är det ju så att jag hade tänkt att denna fina urna skulle bli julklapp. Men den är så fin att jag behåller den själv. Jag får sätta mig ner och beställa mer från dem. De har så fina saker att man sitter och nästan dreglar när man kollar hemsidan. 

Kolla in vettja! http://www.oscarclothilde.com/

2 kommentarer:

  1. Åh, så vacker den är!!! ...och vilken service!
    Ska kika in där ikväll, när det förhoppningsvis råder lite lugn här hemma.

    Ha en fortsatt fin söndag!
    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Den var hel yes!!!!
    Nu har vi kommit hem från landet....helskinnade ;)...gårdagen var helt magisk...varmt och soligt!!!
    kanske sommarens sista fina dagar...lite vemodigt!!!...........hoppas hösten blir fin;)
    Kramisar från bia<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...