21 september 2013

Oscar o Clothilde - igen ...


I know! I´m crazy! Jag kunde ju inte bara låta bli! Det är Morbergs fel. (Vinet)

Fredag kväll, tvättstuga, kebab, vin och Idol i bakgrunden. Råkade knäppa på datorn, det händer inte så ofta nå mer här hemma. Råkade gå in i den fina butiken Oscar o Clothilde. Såg att "mina" 1,2 meters brädor (ca 33 cm breda) som jag har sneglat på sjuttioelva gånger var på Outlet. Då är man bara liksom tvungen att köpa dessa fina plank. Så det så. Så är det bara. I stället för fixa naglarna just nu då nageldivan ändå har semestersstängt så kan jag ju unna mig något annat. Eller hur? Hör ni hur jag måste försvara mina impulsköp. hi hi


Så här fint som hembygdsgården har kan jag då aldrig ha i min lilla lya men plankorna som jag beställde tänkte jag ha sen i mitt blivande nya kök. Lite dala-style i lagom tappning. 

Ha det bra i helgen vänner!

Kram ~ Ina

5 kommentarer:

  1. Men jisses så snygga.
    Heja Morberg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de tjusiga!
      Morberg kan han ;)

      Radera
  2. Jättefina! Förstår att "vill-ha" känslan tog överhand. Svårt att av bilden få en uppfattning av storleken. Är de som dörrarna du visar ? Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enligt hemsidan är de 1,2 m höga och 33 cm breda. (brädor typ) De ska jag ha på ena långväggen i köket tillsammans med en skänk hade jag tänkt. :) Så fort jag får hem dem ska jag fota och klämma och känna sen blogga om skönheterna. :)

      Önskar dig en fortsatt fin helg!

      Radera
    2. Ska bli spännande att se hur det blir!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...