17 september 2013

Nageldivan nästa


Hej bloggvänner!
Då var det tisdag igen. Veckorna bara rusar och snart är det jul. Typ.
Har funderingar på att fixa mina naglar igen. Jag är en av många som är född med halvrisiga naglar som aldrig blir långa och starka. Då är det tur att nageltanter finns som man kan gå till. Jag önskar att man hade råd att gå till en nagelteknolog ofta så att man håller naglarna i schack. Jag får väl önska mig av tomten ett presentkort kanske ;) Nu när jag inte äter varken godis eller chips så borde man få unna sig något annat i stället. Så fort Nageldivan öppnar så ska jag boka tid. Det har jag bestämt nu i skrivande stund. Lite lyx i vardagen är inte väl inte helt fel? ... 



9 kommentarer:

  1. Klart du ska "unna" dig lite lyx personligen. Du vår väl spar in på något annat om det skulle behövas/M

    SvaraRadera
  2. Klart du ska unna dig det ..jag har sköra naglar ...går bara av men kan inte ha långa pga mitt jobb i hemtjänsten ...
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Är du så duktig och klarar dig utan sötsaker är du ju helt klart värd lite nagelfix!

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  4. Det är alltid snyggt med fräscha naglar...har gjort lösnaglar en gång...men jag trivdes inte riktigt med det, höll knappt tre veckor, betalar man 500 kr ska det väl hålla ett tag iaf, eller hur?.....men det är kanske bättre kvalité nu för tiden ;))).............ha det gott min vän;)
    Kram<3

    SvaraRadera
  5. Fina naglar är härligt. Mina blev naturligt finare när jag slutade med socker. Hjälp mig gärna blåsa liv i min nya utmaning och tillika utlottning! Jag tror att den kan bli bra för alla! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så där har aldrig mina naglar sett ut...kan ju bero på att jag håller på i trädgården så fort jag ha möjligthet : )
    Men, unna sig ska man! Det är skönt bara att bli ompysslad.

    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Wow vilka naglar! Superfina! Klart du ska unna dig det :) Fin kopp också tycker jag.

    Kramar aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...