24 september 2013

Kristallkronan är sned ...




Igår när jag var inne en sväng i matrumsdelen så såg jag att kristallkronan är sned. Jag vände och vred den och försökte lura ögat att den hängde rakt. Men tyvärr så gick det inte. Få se vad jag får hitta på för att få den synligt rak igen. Vill inte bända i den allt för mycket så att den går av...


Idag är det 3 månader till julafton. Tiden går fort. Det är nu man måste planera lite inköp av julklappar så att man slipper stå där i sista minuten och panikhandla på Clas Ohlsson. Typ. Jag handlar inte många julklappar nå mer då jäntan är så stor men nåt vill man ge. Själva julafton är inte "the wow-moment" för mig utan det är tiden innan jul. Man inreder, pysslar, hänger upp gardiner och tar fram stakar och stjärnor mm, det tycker jag är mysigt. 

Nu är tisdagen gjord - skönt. Här blir det soffhäng innan jag dyker ner i bingen.

Kram Ina

Ps. Jag har nyss hämtat hem de 1.2 meters brädorna som jag beställde för några dagar sedan. Gudars, de var rätt tunga att bära hem men de är superfina! Jag ska ta kort på dem så fort jag hinner (dagsljus) De var mycket gedignare i verkligheten än vad jag trodde... 

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning på att se brädorna! Tycker det är väldigt svårt att se vad du menar med att kronan är sned....men som jag uppfattar ditt foto verkar bakgrunden sned i förhållande till kronan....men det är nog en synvilla! Men håller med dig OM något är snett så kan jag inte heller låta blir att titta på det hela tiden, smått irriterande är det.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...