15 september 2013

Kombinera kök och matrum ☆



Söndagskväll. Sitter och slappar framför teven. 
Har fått lite gjort idag. Tvättat fönster och dammat lister. 
Jag drömmer om ett nytt kök och matrum. En kombo. 
Riva en vägg. Få upp pärlspont. Nytt golv. Lämna in luckor på målning.
Finns hur mycket som helst att göra här hos oss. 


Har bott här i lyan ca fem månader och nu har jag tröttnat. Tröttnat på hur det ser ut. I somras gick tankarna bara till jobb och sömn, typ. Men nu när man är hemma mer än tidigare så känns det som att jag kräks över hemmet. Men den som väntar på något gott... Ni får inte tro att jag är butter. Jag är bara såå ivrig över att renoveringen ska starta att det har gått över styr i känslorna. hihi

I morgon börjar arbetsveckan med storkök och restaurang. Vi ska baka bröd.

Ha det bäst! 

KRAM ~ INA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...