7 september 2013

Ikea Erikslund Västerås



Idag har jag och dotran varit till Västerås för att shoppa lite. Jag hittade vinterjacka och två tröjor. Det är inte ofta jag finner något så det var riktig lyckodag för mig. Vi skulle även till Ikea för att köpa en hylla till dotrans lilla toa. Hon vill ha lite avställningsyta till sina pinaler och sånt måste givetvis ordnas. 


Vi passade på att käka där också. Förra gången vi var där så fick jag något otrevligt i munnen, klagade och fick två stycken matkuponger som ursäkt. Ja tack sa jag och idag åt vi för dessa kuponger. Vi fyllde brickorna med både förrätter, lunch och efterrätter. Mums. 

Japp. Jag är redan i december i tankarna. Inte hela tiden dock. Inte alls, utan ser jag något som passar till hemmet nu så passar jag på att handlar in det medans man har chansen. Jag köpte tre stycken små mattor på Ikea för endast 19 kr stycket. De hade jag tänkt att lägga på kökssoffan senare i höst. De går i dala-ish färger och passar även bra till Julen. 


Dotrans lilla toa har fått hyllor. Inte det vackraste men jag tänker inte måla den vit, inte än i alla fall. Jag är liksom lite trötter på att allt är vitt. Nu får dotran lägga dit alla sina prylar som hör till att ha på toaletten. 

Nu ska jag äta sen blir soffhäng i soffan.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...