14 september 2013

Grönt spöke i sovrummet!



Hello godingar!
Lördagkväll och här sitter (ligger) jag en sväng framför datorn. 
Ännu roligare är att jag har tvättstuga också. No Life At All. 



I torsdags var jag till hembygdsgården för att fika med en vän. Passade även på att gå in på loppisen som finns där. Fyndade en fin porslinshängare från Arabia och en sån där man släcker ljus med. Ni vet vad jag menar va? Jag har tappat ordet och orkar inte googla. hahaha


Arbetsveckorna går så fort. Tjolavips så är det fredag och helg. 


Igår var det fredagen den 13e. Inte för att jag tror på läskiga spöken men igår kväll när jag skulle lämpa av mobilen på nattduksbordet och släcka lampan så såg jag ett grönt sken i spegeln. Jag blev alldeles paralyserad. - Käre gud min skapare! Jag har ett grönt spöke vid sovrumsdörren!! What to do? What to dooo? 
Det var läskigt. Så det tog ett tag innan jag somnade... 


Här ligger jag. Med datorn på magen. Funderar om man är tvungen att hänga upp ett par gardiner eller om det får vara som det är. Måste iofs måla tak och väggar först. Idag var jag till måleributiken i byn. Kände att - nu jäklar ska jag beställa tapeter. Men när de sa att de inte har William Morris tapeter så tappade jag gnistan direkt och gick hem. Så här sitter jag och ångrar att jag inte köpte mig färg i alla fall...

Jag önskar er godisar en skön lördagkväll!

Kraam ~ Ina

1 kommentar:

  1. Kul när man kan fynda på loppis.
    Ja, tänk vad man kan se när det är mörk och det kan bli skuggor och dyl. då är det bara att blunda.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...