9 september 2013

Fin pläd från Tuvalie ❤



Halloj bloggisar!

Då var måndagen avklarad. Jobbmässigt alltså. Nu sitter jag och myser i soffan. Har köpt mig en pläd i en butik här i byn. Jättefin och priset lika så. Sånt gillas. Den kommer säkert till användning i höst då man kollar mer på tv än annars. 


Den här skräckfilmen vill jag se. Plus många andra. Härligt att få upp pulsen lite. Då kan det vara bra att ha en gosig pläd att krypa under om man fryser av skräck eller vill gömma sig lite om det är för otäckt. 

Ska strax masa mig upp och laga lite kvällsmat. Såååå boriiiing men ett måste. 

Ha en skön måndagkväll!

KRAMEN ^^ INA

5 kommentarer:

  1. Gokväll Ina! vilken mysig pläd ♥ nu blir ju kvällarna lite både mörkare och kyligare..filmen kanske man skulle se sedan.må så gott! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Gosig pläd.....och jag gillar också skräckfilmer, hihi.....den skulle man kanske se;)
    Ha det gott min vän<3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin filt!!! och vilket pris!! ett riktigt fynd!!

    kram lisa

    SvaraRadera
  4. den var jättesnygg
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Vilken fiiiin pläd! Älskar att krypa ner under en tung filt och kolla på film... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...