20 september 2013

Almanacka i dala-ish style



Hej bloggvänner! 

Då var det fredag igen! Veckorna bara rusar iväg. Har varit till doktorn igen med dotran då hon är kroniskt förkyld. Hon fick ta nytt prov av mykoplasma och jag tror att hon har det kvar i kroppen fast hon har fått behandling. Bara och vänta och se/höra nästa vecka provresultaten.
Sitter på rummet och går igenom mejl innan hemgång. Har inte planerat helgen då förra helgen inte blev som jag hade tänkt. Ska bara vara och dyker det upp nåt trevligt så är det bara plus i kanten. 


Vill visa min fina almanacka i dala style. Den är inköpt på Ica Maxi för en billig peng. Den kunde ha varit en storlek större men den duger gott och väl här på jobbet. 

Önskar er en fin fredag!

♥ KRAMEN ~ INA 

3 kommentarer:

  1. fin almanacka.
    Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dotter får bukt med sin snuviga näsa,det är ju aningens jobbigt med ständig sådan.Önskar dig en fin helg vännen <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Härlig Almanacka...visst finns det mycket fint på Ica Maxi....köpte en fin ljuslykta och doftljus där igår;))....20 kr för lyktan;)...nä...nu ska jag göra middag...Italiensk soppa blir det...den är ganska matig...ska kanske lägga ut receptet på bloggen senare;)).........önskar dej en trevlig helg min vän<3
    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...