14 augusti 2013

William Morris tapet ❤



I går kom den efterlängtade rörmokaren hit för att ta bort bidén. Hur skönt som helst.


Men det blir inte så fint då hålet blir kvar och rören likaså. Jag får ställa ett bord eller dyl där så att man slipper se eländet. Man får helt enkelt trolla. Jag är bara glad över att åbäket är borta då den tog plats och inte gjorde någon nytta... 

Morristapet från 1866. 

Jag har velat ett tag ang tapeter. När man börja vela så är det nästan kört. Då kommer man inte fram till något alls. Så jag lade tankarna på halltapet på hyllan under sommaren och nu tjolavips så kom jag på vad jag ville ha. Pomogranatetapet av William Morris. Den finns i olika färgskalor så jag ska beställa hem och kika lite närmre på dem. Sen ska jag beställa. Tjohoo!


Ha det bäst!

Kramen ~ Ina



2 kommentarer:

  1. Läcker tapet du visar......och så blir jag nyfiken på vart du ska resa ??
    Gruvar mej lite för värmen i Turkiet, men det skall nog gå bra iaf;)
    Kram bia<3

    SvaraRadera
  2. Hej! visst kan man vela i mångt och mycket!! sen i bland voila och man blir tvär säker på vad man vill ha..tycker tapeten ser läcker ut!ha en fin Torsdag ♥ kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...