28 augusti 2013

Sköna dagar ...



6 kommentarer:

  1. Hej!

    Underbar bild och vilken värme. Det gäller att man har tillgång till havet för att svalka sig lite.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Jösses vad varmt ...tur det finns vatten där
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hihi...ni har ju lika varmt som vi hade ;)))
    Men man vänjer sej till slut....men det går nästan inte att vara i solen när det är så varmt....men kvällarna är ju sköna ;))).....
    Ha det så trevligt där nu då;)
    Kram<3

    SvaraRadera
  4. Nu hade ju lika varmt som oss hihi....men det är lite för varmt med 40 grader i skuggan!!! däremot på kvällen 30 grader, det var ju skönt ;))
    Ha det så bra på Kreta då;)
    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Hej Ina! så härligt ni har det :)inte alls avis inte!! nädå ni är värda er semester efter hela sommaren med jobb! jag har ju haft mitt roliga! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Hej Ina!:)
    Vad kul!! Jag har ju bytt blogg och tappat bort nästan alla fina goa bloggare, så det var bra att du tittade in:)
    Det har hänt mycket hos dig ser jag och fint gör du i lägenheten också!!
    Vilken värme, 39gr, vi har 11 idag och det känns som om sommaren på allvar gett upp nu... jag gillar inte mörkret.
    Ha det fortsatt gott så "hörs" vi!!
    kram lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...