8 augusti 2013

Inas Provence


Vackra fjärilslavendel jag har fått av dotra min. 

Hej godingar!
Inte blir det många inlägg här inte fast man är ledig. Det kan bero på att när man väl är ledig så är det så mycket som ska hinnas göras. Jag var på en loppisrunda i förrgår. Tror ni jag tog några bilder da? Nä. Jag blir så uppslukad av allt så det sista jag tänker på är att korta och fota. Jag fyndade inget speciellt heller så kanske det kan bero på det? 


Det har varit loppis, kalas, shopping, och nu idag håller jag tummarna att vvs killen hör av sig så att han kan montera bort bidén jag har i badrummet. Den är liksom bara i vägen och inget som används... 


Kolla in vilken vacker orkidé jag har fått av min väninna! Vacker!


Så de här tre dagarna har/är intensiva. I morgon börjar jag jobba eftermiddagspass igen. Nu har jag inte många arbetsdagar kvar så håll tummarna att jag får nåt till hösten. Då det har varit i ett här hemma med allt som jag nämnde nyss så har vi även flyttat på vår älskade Ebba. Med sorg i hjärtat. Men jag vet att hon har det bra där hon är nu och dotran min sover där med henne så att hon får anpassa sig bra och får komma ut om ett par dar när hon vet vart matskålen finns. Att efter elva år i villa flytta till en lägenhet är inget för en kisse så nu får hon bo i hus igen med trädgård. Hos mor min blir det bra igen ...

Nu ringde rörmokaren. Det har "skitit" sig.. Så han kommer ej... 


3 kommentarer:

  1. Fjärilslavendel är så fina
    och vilken liten söt kisse
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu hittade jag hit till din blogg också:)
    Spännande att helrenovera en lägenhet, då blir den som du vill!

    Ha det fortsatt sommarfint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Vad gott med "gofika";)))
    Mysig katt....ha en fin helg min vän!!
    Må så gott<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...