2 augusti 2013

En fjärde låda?


Hej!
Då var det fredag igen. Jobbarhelg 2 av 3. 
Paket nr ett. Kommer ni ihåg de här söta hundarna som jag beställde för ett par veckor sedan. Eftersom jag blev så kär i dem så ville jag beställa fler. 


Paket nr två. Så jag beställde en hund till och sen den här gossen. Han är ursöt! Ungefär en underarm hög och så charmig. Jag ska ha gossen i mitt sovrum men har ingen plats än för han. Jag beställde två grejer till men de är presenter så jag kan inte visa nåt än. hihi


När jag hämtade ut paket nr två så öppnade jag den på jobbet. En jobbarkompis blev super förtjust i gossen och hunden så hon ville också ha. Så när jag åkte hem så beställde jag dem till henne. Men inte kunde jag låta bli att beställa åt mig själv heller. Så det blev en fin urna i schatull. 


En pippi gul stor godisskål. Den kostade bara hundra kronor. Har kostat 995. Helt fantastiskt fin. Inte för att jag vet vart jag ska ha den men det gör inget. Den är såå fin att titta på. Den här lådan (nr 3) öppnade jag också på jobbet. Flera såg vilka fina saker jag hade beställt så de skulle också hem och kika och beställa. Så fina saker som butiken har, har jag inte sett på länge. Vi får se om det blir en fjärde låda... 


Kramen ~ Ina

4 kommentarer:

  1. Oj, oj så många fina saker du har köpt! Jag blir sugen på att handla jag också.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Det var då väldigt vad lådor du beställer hem, hihi....är det inte låd stopp snart, hihi...fina grejer i alla fall;))
    ha en fin helg vännen!!
    Kram<3

    SvaraRadera
  3. Fin och annorlunda skål
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Haha, blir inte ett dugg förvånad över att vi köpt samma grejer :) Naturligtvis på rea också ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...