20 augusti 2013

Allt kostar multum ...



Hallå där ute i cybervärlden!
Inte är det ofta man knäpper på datorn nu för tiden. Man bara jobbar. Men idag var jag tvungen. VVS räkningen dimpade ner från brevinkastet och det var bara att pynta rörmokaren för jobbet han har gjort. Att få bort en bidé och få hjälp med läckande rör under diskbänken kostade 2000 papp. Inte mycket kan tyckas men i min plånka är det lite dyrt. Fast jag är såå lycklig att bidén är borta. Så det var värt vartenda krona. 


Idag var jag till mitt "nya" jobb och skrev på papper. Började på en gång och det är mycket fix och trix innan eleverna kommer på fredag. Scheman, nycklar, skrivbord, möbler, rum, dator, böcker etc etc. Så många frågor och så många saker som ska fixas men det är roligt också. Känns lite spännande och jag är glad över det här jobbet. 

Nu ska jag till Ica för att hämta ut ett paket. Kom på i förrgår att jag har inget i linne- eller shortsväg att packa ner till Kreta! Fick lite smått panik och tokbeställde från Ellos så jag hoppas att jag kan korva in mig i kläderna. Annars får grekerna se en naken Ina. hahaha

Kram på er!

Ina


4 kommentarer:

  1. Så jättefint du fick det när bidén kom bort. Visst är hantverkare dyra men du får slå ut kostnaden på flera år , då känns det ju bättre.

    SvaraRadera
  2. Fint blev det ..ha en trevlig och skön helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev och golvet är jättesnyggt.

    Trevlig helg o KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Nu är vi hemma igen.....det var varmt (40)i skuggan...puh!....30 på kvällen....jättefint ställe....skulle gärna åka dit igen....bilder kommer senare när jag får mera tid....hoppas du får det härligt på Kreta också;)......har lika byrå som du (Jysk) men med tre lådor ;))....
    Ha det gott min vän och sköt om dej;)<3
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...