28 juli 2013

Vikskärm - insynsskydd

Dörrarna har tygstycken på tvättlina - som jag vill ha till insynsskydden

Hej bloggisar!
Allt bra med er? Jag har jobbhelg så dygnen går bara åt att sova, äta och jobba typ. Jag har kommit på några saker som jag kan göra mellan jobbdagarna. Det är att göra någon slags insynsskydd till balkongen. Det behövs inte för insyn men jag tycker att det kommer att bli mer ombonat om jag får något framför det stora glasfönstren...


Härom dagen började måtta och klura hur jag ska bygga. Jag letade efter inspirationsbilder på nätet - vikskärmar med tyg. En bild som jag tyckte var fin ska jag ha som "mall". Så nu fattas det bara själva tyget och monteringen. Men ingen brådska, för jag ska på en loppisvända om en vecka och då ska jag leta efter gamla tyger/lakan med brodyr eller spets som jag ska ha till skärmen. 

Nu är det strax för dusch och lunch. Sen iväg för ett jobbpass. 

Önskar er en fin söndag!

Kramis ~ Ina




Ps. Mitt internet är supersegt därav svårt att kommentera hos er. Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...