7 juli 2013

Stor röd Wiltonmatta


Den här mattan är enormt stor. Röd och grann men ack en katthårsmagnet. Jag rullade ihop den för ca en vecka sedan då jag bara fick nog av att dammsuga den. Idag rullade jag ut den igen. Det kändes så naket i stora rummet utan matta och kallt på golvet var det också. Så nu har jag ruggat och grejat med den så nu får den vara fin för några dagar. Har funderat på vad jag ska ha för möbler här inne och har nu beslutat att sälja Ikeafåtöljen för en billig slant. Den är lite för stor här och jag vill ha två fåtöljer av de mindre slaget på var sin sida av soffan istället. Idag har det utlovats sol så jag ska ta mig till mor för att bränna volangerna lite. 

Ha det gott!

Kramen ~ Ina

2 kommentarer:

  1. Tyvärr händer det väldigt ofta att jag inte ser de bilder på min dator som texten beskriver. GGrrrr Jag gillar skarpt de små fåtöljer jag köpt till min lya men det går ju inte att bifoga bilder här....Hoppas du hittar något du trivs med/M

    SvaraRadera
  2. I mitt inlägg 4 maj kan du se min fåtölj. Köpt på Mio/M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...