3 juli 2013

Naglarna ryker!


Bästa slogan ever?
Här får du livstid.
Känns som det i alla fall. 


Så här ser inte mina naglar ut idag. Då kan man kanske undra varför? Jag jobbar ju som boendestödjare/skötare och då förstör man väl inte tassarna? Jo ni, det gör man. Detta spritande av händer tusen gånger om dagen tär på de bästa nagelbanden. Man smörjer och smörjer med handkräm men det hjälps ej så nu är naglarna rätt korta och halvtrasiga. På fredag ska jag ääääntligen till Nageldivan och få dem  ommålade. Så skönt. Det gör inget om de är korta bara de ser fräscha ut igen.

Nu är det dusch och lite småfix innan jobb 14-22.

Ha det så gott i solen vänner!

Kramen ~ Ina



Ps. Jo tack, denna sommar får gärna gå fort för min del då jag jobbar heeeeeela sommaren. Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...