10 juli 2013

Morgonkaffet den bästa! ☺



God morgon humlor!
Allt väl? Inatt var det ett riktigt oväder som drog in över byn. Jag har väl nog aldrig sett så mycket regn komma ner på så kort tid. Det riktigt öste! Åskan mullrade också så jag var nog vaken mellan två och fyra inatt. Som tur är finns kaffe. Kanske inte det bästa för min mage då jag har fått problem med gallan. En liten kopp kunde jag dock ta för annars blir jag helt galen om jag inte får mina droppar... 


Här går inte många knop. Sitter just nu och funderar på om jag ska bädda rent eller ej. Tunga och svåra val här i livet. Jag har tvättstuga vid femsnåret så jag tycker att jag ska göra nåt vettigt innan dess. Idag är det min lediga dag, i morgon börjar jag jobba igen. Skönt.  

Kramar ~ Ina

2 kommentarer:

  1. Här regnade det också och har håller på fortfarande men har inte hört nån åska än , hoppas den håller sig borta
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Den där blå koppen har jag spanat in mååånga gånger. Riktigt fin! Ja, jag tycker som du, morgonkaffe och smörgås i lugn och ro, bästa stunden på dagen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...