21 juli 2013

♥ Kreta Platanias ♥


Platanias Kreta 2011 ...

Åh vad jag längtar till Kreta! 
Sola, njuta, äta, bada, shoppa och bara vara - på en underbar ö.
Hade jag pengar skulle jag flytta dit helt klart. 
Förra året var vi till Teneriffa och Gran Canaria men nu suger det i Kretatarmen. Måste bara dit.

Dags för mig att leta på en trevlig grek kanske? hihi

Jag tycker att augusti månad är den bästa månaden att åka till Kreta. Men ack vad man får gå och längta. Lite för länge. Så nästa år ska jag åka lite tidigare och vara där lite längre...



INSTAGRAM: inasposthus

3 kommentarer:

  1. Hej! förstår att du längtar nu! har själv aldrig varit på Kreta,men säkert ur mysigt..men den som spar han har :0 ha det fortsatt gott i värmen..i morgon börjar jag jobba!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att resa...vi åker kanske till Turkiet i slutet av sommaren....jag är så ressugen i år;))...tänkte åka innan skolorna börjar...i fjol var vi på Rhodos...Grekland är fint;)))
    ha det gott vännen!!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...