26 juli 2013

Hantverkare - ja tack!



Det finns så mycket jag vill göra och så mycket jag vill få gjort. Tänk om man kunde vinna en hantverkare på triss eller lotto. Typ - att man köper en triss och tjolavippen så vinner man en handy man i en månad eller nåt. Det skulle vara lycka! Visst är väl jag rätt händig om man får säga så om sig själv men om jag har orken och tiden? Nix. Tyvärr. Så man får väl öppna sin stooora plånbok och leja en i stället... 


Kolla in min nya klocka! Endast 250 riksdaler på Ur.o.Penn! Stor o blank. Love.

På instagram så hittade jag flertalet vackra bilder på golvlister, tapeter och annat smått och gott inredningsmässigt. Jag blir såå inspirerad och vill börja direkt. Men jag ska bara jobba lite till först, sen så...  


Nu börjar min jobbarhelg. Eftermiddagspass gånger fyra. 

Så jag får önska er alla en fin helg!

Kram ~ Ina

2 kommentarer:

  1. Fint skåp...och en hantverkare gratis vore inte dumt ibland
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra på jobbarhelgen då;))..Nu ska vi snart äta Grekisk sallad och sitta ute....man får passa på för snart kommer regnet några dagar...och svalare blir det också ;(....meeeen vi har beställt en resa i augusti till Marmaris....ska bli så kul!!!har aldrig varit där , men dom säger att det är fint där och påminner om Grekland....man kan åka båt till Kos på 20 minuter...det måste vi bara göra ;)))
    ha det gott min vän, så ses vi snart på bloggen!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...